Kirjeldus
Aku on tõstukite, eriti elektriliste tõstukite jaoks kriitiline komponent, mistõttu on väga oluline pöörata tähelepanu kahveltõstukite akude hooldusele. See artikkel on koondanud mõned hooldusalased teadmised ja oskused, loodan, et sellest on teile abi!
1. Kui elektrolüüdi ja destilleeritud vee tase on madalam kui vedeliku nimitase, lüheneb aku kasutusiga ning liiga vähe elektrolüüti ja destilleeritud vett põhjustab aku kuumenemiskahjustusi. Suvel tuleks seda kontrollida ja lisada vähemalt iga viie päeva tagant, talvel võib seda pikendada kümne päevani. (Sõltub kohalikust temperatuurist ja töö intensiivsusest.)
2. Klemmipostid, juhtmed ja katted: Aku klemmipostide liitekohti ja ühendusi juhtmetega tuleb sageli kontrollida oksüdatsioonist põhjustatud korrosiooni suhtes ning katet deformatsiooni ja kuumenemise suhtes.
3. Aku määrdunud pind võib põhjustada leket, seega peaksite aku puhastamisele tähelepanu pöörama. Kui aku pole liiga määrdunud, võite selle niiske lapiga puhtaks pühkida. Kui see on väga määrdunud, eemaldage aku autost ja peske seda enne kasutamist veega. Kuivatage loomulikult. Eemaldage akult sageli tolm ja mustus, eemaldage poolustelt ja pistikutelt oksiidid, pühkige akukaanelt elektrolüüt ära ja hoidke täiteava kruvikorgi õhutusava lahti. Lõpuks kontrollige aku korpusel pragusid ja elektrolüüdi leket.
4. Laadimine: laadimise ajal hakkab aku eralduma gaasi. Laadimiskoht peab olema hästi ventileeritud ja läheduses ei tohiks olla lahtist tuld. Samal ajal avaldavad laadimisprotsessi käigus tekkiv hapnik ja happeline gaas mõju ümbritsevale alale. Laadimispistiku eemaldamine laadimise ajal põhjustab kaare tekkimist. Enne pistiku eemaldamist lülitage laadija välja. Pärast laadimist jääb aku ümber palju vesinikgaasi. Lahtist leeki ei tohi kasutada. Laadimiseks tuleb aku kate avada.
Kui teil on küsimusi või vajate nõu, võtke ühendust Akukeskus OÜ esindajaga Andres Kutsar tel.+3725215515 või akukeskus@akukeskus.ee.
Arvustused
Tooteülevaateid veel ei ole.